دوره 21، شماره 86 - ( بهمن 1390 )                   جلد 21 شماره 86 صفحات 293-296 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Hosseini S, Taghipour M. A Case Report of Citalopram Induced Acute Mandibular Dystonia. J Mazandaran Univ Med Sci. 2012; 21 (86) :293-296
URL: http://jmums.mazums.ac.ir/article-1-869-fa.html
حسینی سید حمزه، تقی پور گرجی کلایی مهرداد. گزارش یک مورد نادر دیستونی حاد مندیبولار به دنبال مصرف سیتالوپرام. مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران . 1390; 21 (86) :293-296

URL: http://jmums.mazums.ac.ir/article-1-869-fa.html


چکیده:   (7998 مشاهده)
دیستونی حاد مندیبولار یک واکنش دیستونیک است که اغلب در پی مصرف داروهای ضد روان پریشی و در موارد بسیار نادر به دنبال مصرف داروهای مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین رخ می‌دهد. در این مقاله یک مورد دیستونی حاد مندیبولار در پی تجویز داروی سیتالوپرام گزارش می‌شود.
متن کامل [PDF 204 kb]   (1721 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي-کامل |

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Journal of Mazandaran University of Medical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb